Tipuri de anunturi

Aitot.ro vă oferă 7 tipuri diferite de anunțuri pe care le puteți selecta în timpul postării anunțurilor sau al repostării. Nu este posibil să comutați între diferite tipuri de anunțuri în timp ce acesta este deja activ. Tipurile disponibile sunt:

  1. Vinde
  2. Licitaţie
  3. Cumpărare
  4. Schimb 
  5. Donatie
  6. Inchiriere
  7. Oferta de munca
  8. Cautare-job

Cum funcționează licitațiile?

Inainte de a participa  la o anumită licitație, trebuie să vă creati un cont de utilizator. Odată ce ai un cont activ poti vizualiza orice licitație iar în bara laterală vei observa caseta de licitare.

După introducerea valorii sumei licitate, veți vedea care este valoarea minimă pe care trebuie să o plasați. Odată ce licitația a fost incheiata și in caz ca ați câștigat-o, veti fi înştiinţat prin email.  

Lista tuturor licitatiilor in care sunteti sau in care ati participat este afisata in profilul dumneavoastra in bara laterala din stanga  ,,Licitatii”.

Cum să promovez anunțul trimis?

Pentru a vă promova anunțurile, trebuie să navigați pe profilul dvs. la anunțurile tale și din meniul de acțiune selectați ultima opțiune. Se va deschide lista cu toate promoțiile disponibile, precum și cu promoțiile dvs. active în prezent pentru anunțul respectiv.

Lista de promoții disponibile sunt:

  1. Bump Up Ad (aceasta va actualiza data creării în timp ce timpul de expirare rămâne și poate fi utilizat o singură dată pentru fiecare anunț)
  2. Evidențiați anunțul (aceasta va face ca anunțul dvs. să iasă în evidență fata de ceilalți în listare)
  3. Anunțul de vârf (adăugați-vă în primele poziții in de anunturi de pe pagina principala cu actualizare regulat)
  4. Anunț urgent (afișați eticheta urgent în cutia de anunțuri)
  5. Anunț acasă (afișați anunțul dvs. în pagina de destinație)

Cu excepția promoției Bump Up, toate acestea pot avea mai multe pachete disponibile.

După ce ați selectat tipul și perioada de promovare, puteți trece la ecranul de plată. Odată ce plata este lichidată, promovarea dvs. va fi activă. Promoția începe din momentul în care plata este efectuata și nu din momentul în care se solicită promovarea.

De ce există locații în cădere și pe hartă?

Din meniul derulant selectați locația generală a anunțului dvs. în timp ce îl selectați pe hartă pe care sunteți mai precis. De asemenea, în cazul în care căutarea locației pe piață este setată la localizarea geografică, persoanele care caută după locație vor găsi anunțul dvs. mai ușor. Locația si căutarea pieței poate fi setată și ca listă de valori predefinite, caz în care se utilizează valoarea din meniul derulant.

Care sunt pachetele de prezentare pe care le oferiți?

În funcție de setările pieței, puteți avea:

  • Pachete (în timpul pachetelor de timp pentru trimiterea anunțurilor este nelimitat în timp ce numărul de anunț este final)
  • Abonamente (aici timpul de trimitere este limitat în timp ce numărul de anunțuri nu este)

Numărul de pachete și abonamente diferite este nelimitat și depinde de setările preferate ale administratorului

Cum pot contacta vânzătorul?

Pentru a prelua numărul de telefon al vânzătorului, mergeți la pagina de profil a acestuia sau la oricare dintre anunțurile sale și veți observa caseta cu numărul de telefon.

Dacă doriți să începeți conversația prin mesagerie cu vânzătorul, creați mai întâi un cont. Odată ce ați creat contul, navigați la oricare dintre anunțurile sale și veți observa un buton pentru trimiterea mesajului. Lista mesajelor dvs. este disponibilă în profilul dvs. Acolo aveți un sistem de mesagerie AJAX unde veți putea continua conversațiile.

Cum funcționează sistemul de examinare?

Există două tipuri de recenzii – cumpărător și vânzător. Primul pas este înregistrarea pe piața noastră. În continuare trebuie să trimiteți un mesaj unui vânzător. Odată ce vânzătorul răspunde la mesajul dvs., veți putea revizui vânzătorul și, în același timp, vânzătorul vă va putea examina.

Când utilizatorii vizitează profilul dvs., vor putea să vadă recenzia dvs. globală, lista completă a recenziilor dvs. și să le filtreze după tip.

Odată ce ați postat recenzia, nu se poate modifica. De asemenea, vânzătorul și dvs. aveți opțiunea de a răspunde la revizuire.

Ce sunt anunțurile recomandate?

Dacă ați găsit un anunț pe care doriți să-l vizitați mai târziu sau îl puteți contacta mai târziu pe vânzător etc., îl puteți marca drept Favorit și va fi salvat în lista anunțurilor dvs. preferate pe care le puteți accesa din tabloul de bord al profilului.

Cum să raportezi un anunț?

Dacă considerați că anunțul încalcă anumite reguli, îl puteți raporta direct din pagina de anunțuri făcând clic pe butonul Raport și scriind motive detaliate. Anunțul va rămâne activ până când administratorul îl va verifica.